目的地介紹

[日本大阪] 2018精選新酒店巡禮 (1月-3月)

之前為大家介紹咗東京2018年首3個月開幕嘅新酒店,今次為大家介紹大阪2018年1月至3月開幕嘅新酒店~
大阪新開幕嘅酒店以本地集團為主,無好似東京咁有新嘅國際品牌,不過鹹魚青菜各有所愛,最緊要自己鍾意。
今次精選嘅呢幾間酒店都位於交通方便嘅地點,行路到最近嘅地鐵站唔使5分鐘路程!

更新:
[日本大阪] 2018下半年精選新酒店巡禮
[日本大阪] 2019年上半年精選新酒店巡禮

2018年1月5日開業
UNIZO酒店 – 大阪心齋橋 HOTEL UNIZO Osaka Shinsaibashi
UNIZO酒店- 大阪心齋橋係集團旗下位於大阪嘅第二間酒店,第一間位於淀屋橋附近,而今次喺正心齋橋中心就方便得多啦!
酒店離大阪地鐵御堂筋線心齋橋只係1分鐘路程,搭車夠方便。兩個街口外就係大丸百貨,心齋橋附近仲有咩Shopping熱點就唔需要我多介紹喇~
房價連稅後大約616蚊,比其餘心齋橋同級酒店略平。最細嘅雙人房大約151呎,雙床房就有大約205呎。

這個slideshow需要JavaScript。

地址:大阪府大阪市中央区西心斎橋1-10-10
電話:+81 6 6121 8280
立即訂房:www.agoda.com / 酒店官網
參考價錢:每晚約港幣616元

這個slideshow需要JavaScript。

0 個留言於 “[日本大阪] 2018精選新酒店巡禮 (1月-3月)

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *